Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
E- CRM, upravljanje odnosima s klijentima na internetu

Igor Telebar (2016)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad

Telebar, I. (2016). E- CRM, upravljanje odnosima s klijentima na internetu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:132868

Telebar, Igor. "E- CRM, upravljanje odnosima s klijentima na internetu." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:132868

Telebar, Igor. "E- CRM, upravljanje odnosima s klijentima na internetu." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:132868

Telebar, I. (2016). 'E- CRM, upravljanje odnosima s klijentima na internetu', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 10.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:132868

Telebar I. E- CRM, upravljanje odnosima s klijentima na internetu [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2016 [pristupljeno 10.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:132868

I. Telebar, "E- CRM, upravljanje odnosima s klijentima na internetu", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:132868

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.