završni rad
BRENDIRANJE DESTINACIJE

Igor Miota (2016)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad

Miota, I. (2016). BRENDIRANJE DESTINACIJE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:600466

Miota, Igor. "BRENDIRANJE DESTINACIJE." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:600466

Miota, Igor. "BRENDIRANJE DESTINACIJE." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:600466

Miota, I. (2016). 'BRENDIRANJE DESTINACIJE', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 19.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:600466

Miota I. BRENDIRANJE DESTINACIJE [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2016 [pristupljeno 19.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:600466

I. Miota, "BRENDIRANJE DESTINACIJE", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:600466