prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ VANJSKIH ČIMBENIKA NA KREIRANJE CJENOVNE STRATEGIJE
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ VANJSKIH ČIMBENIKA NA KREIRANJE CJENOVNE STRATEGIJE

Toplak, Dino (2015)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Toplak, D. (2015). UTJECAJ VANJSKIH ČIMBENIKA NA KREIRANJE CJENOVNE STRATEGIJE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:047578

Toplak, Dino. "UTJECAJ VANJSKIH ČIMBENIKA NA KREIRANJE CJENOVNE STRATEGIJE." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:047578

Toplak, Dino. "UTJECAJ VANJSKIH ČIMBENIKA NA KREIRANJE CJENOVNE STRATEGIJE." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:047578

Toplak, D. (2015). 'UTJECAJ VANJSKIH ČIMBENIKA NA KREIRANJE CJENOVNE STRATEGIJE', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 11.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:047578

Toplak D. UTJECAJ VANJSKIH ČIMBENIKA NA KREIRANJE CJENOVNE STRATEGIJE [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2015 [pristupljeno 11.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:047578

D. Toplak, "UTJECAJ VANJSKIH ČIMBENIKA NA KREIRANJE CJENOVNE STRATEGIJE", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:047578

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.