prikaz prve stranice dokumenta FRANŠIZA KAO VERTIKALNI MARKETINŠKI SUSTAV
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
FRANŠIZA KAO VERTIKALNI MARKETINŠKI SUSTAV

Vogrinčić, Matija (2016)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Vogrinčić, M. (2016). FRANŠIZA KAO VERTIKALNI MARKETINŠKI SUSTAV (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:395674

Vogrinčić, Matija. "FRANŠIZA KAO VERTIKALNI MARKETINŠKI SUSTAV." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:395674

Vogrinčić, Matija. "FRANŠIZA KAO VERTIKALNI MARKETINŠKI SUSTAV." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:395674

Vogrinčić, M. (2016). 'FRANŠIZA KAO VERTIKALNI MARKETINŠKI SUSTAV', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 13.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:395674

Vogrinčić M. FRANŠIZA KAO VERTIKALNI MARKETINŠKI SUSTAV [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2016 [pristupljeno 13.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:395674

M. Vogrinčić, "FRANŠIZA KAO VERTIKALNI MARKETINŠKI SUSTAV", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:395674

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.