prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ KVALITETE PROIZVODA I USLUGA NA LOJALNOST KUPCA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ KVALITETE PROIZVODA I USLUGA NA LOJALNOST KUPCA

Milković, Maja (2015)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Milković, M. (2015). UTJECAJ KVALITETE PROIZVODA I USLUGA NA LOJALNOST KUPCA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:289427

Milković, Maja. "UTJECAJ KVALITETE PROIZVODA I USLUGA NA LOJALNOST KUPCA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:289427

Milković, Maja. "UTJECAJ KVALITETE PROIZVODA I USLUGA NA LOJALNOST KUPCA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:289427

Milković, M. (2015). 'UTJECAJ KVALITETE PROIZVODA I USLUGA NA LOJALNOST KUPCA', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 02.08.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:289427

Milković M. UTJECAJ KVALITETE PROIZVODA I USLUGA NA LOJALNOST KUPCA [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2015 [pristupljeno 02.08.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:289427

M. Milković, "UTJECAJ KVALITETE PROIZVODA I USLUGA NA LOJALNOST KUPCA", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:289427

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.