Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ POZNATIH OSOBA U OGLAŠAVANJU NA STAVOVE POTROŠAČA

Helena Banić Babec (2015)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad

Banić Babec, H. (2015). UTJECAJ POZNATIH OSOBA U OGLAŠAVANJU NA STAVOVE POTROŠAČA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:483721

Banić Babec, Helena. "UTJECAJ POZNATIH OSOBA U OGLAŠAVANJU NA STAVOVE POTROŠAČA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:483721

Banić Babec, Helena. "UTJECAJ POZNATIH OSOBA U OGLAŠAVANJU NA STAVOVE POTROŠAČA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:483721

Banić Babec, H. (2015). 'UTJECAJ POZNATIH OSOBA U OGLAŠAVANJU NA STAVOVE POTROŠAČA', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 07.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:483721

Banić Babec H. UTJECAJ POZNATIH OSOBA U OGLAŠAVANJU NA STAVOVE POTROŠAČA [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2015 [pristupljeno 07.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:483721

H. Banić Babec, "UTJECAJ POZNATIH OSOBA U OGLAŠAVANJU NA STAVOVE POTROŠAČA", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:483721

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.