Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad
Hlatki, M. (2019). PRIMJENA E-MARKETINGA U HOTELIJERSTVU (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:865151
Hlatki, Marina. "PRIMJENA E-MARKETINGA U HOTELIJERSTVU." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:865151
Hlatki, Marina. "PRIMJENA E-MARKETINGA U HOTELIJERSTVU." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:865151
Hlatki, M. (2019). 'PRIMJENA E-MARKETINGA U HOTELIJERSTVU', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 26.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:865151
Hlatki M. PRIMJENA E-MARKETINGA U HOTELIJERSTVU [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2019 [pristupljeno 26.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:865151
M. Hlatki, "PRIMJENA E-MARKETINGA U HOTELIJERSTVU", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:865151