prikaz prve stranice dokumenta ANALIZA PRIMJENE DRUŠTVENIH MREŽA  U MARKETINGU KULTURNIH USTANOVA
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
ANALIZA PRIMJENE DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINGU KULTURNIH USTANOVA

Mesarov, Adriana (2018)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Mesarov, A. (2018). ANALIZA PRIMJENE DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINGU KULTURNIH USTANOVA (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:037209

Mesarov, Adriana. "ANALIZA PRIMJENE DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINGU KULTURNIH USTANOVA." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:037209

Mesarov, Adriana. "ANALIZA PRIMJENE DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINGU KULTURNIH USTANOVA." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:037209

Mesarov, A. (2018). 'ANALIZA PRIMJENE DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINGU KULTURNIH USTANOVA', Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 11.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:037209

Mesarov A. ANALIZA PRIMJENE DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINGU KULTURNIH USTANOVA [Specijalistički diplomski stručni]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2018 [pristupljeno 11.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:037209

A. Mesarov, "ANALIZA PRIMJENE DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINGU KULTURNIH USTANOVA", Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:037209

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.