završni rad
FRANŠIZA KAO VERTIKALNI MARKETINŠKI SUSTAV

Matija Vogrinčić (2016)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad...

Vogrinčić, M. (2016). FRANŠIZA KAO VERTIKALNI MARKETINŠKI SUSTAV (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:062378

Vogrinčić, Matija. "FRANŠIZA KAO VERTIKALNI MARKETINŠKI SUSTAV." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:062378

Vogrinčić, Matija. "FRANŠIZA KAO VERTIKALNI MARKETINŠKI SUSTAV." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:062378

Vogrinčić, M. (2016). 'FRANŠIZA KAO VERTIKALNI MARKETINŠKI SUSTAV', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 25.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:062378

Vogrinčić M. FRANŠIZA KAO VERTIKALNI MARKETINŠKI SUSTAV [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2016 [pristupljeno 25.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:062378

M. Vogrinčić, "FRANŠIZA KAO VERTIKALNI MARKETINŠKI SUSTAV", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:062378