završni rad
STRATEGIJSKA ANALIZA OKOLINE PODUZEĆA DAM d.o.o. LOZAN

Martina Tkalčec (2016)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Podaci o radu
NaslovSTRATEGIJSKA ANALIZA OKOLINE PODUZEĆA DAM d.o.o. LOZAN
AutorMartina Tkalčec
Voditelj/MentorNeven Garača (mentor)
Sažetak rada
Strategija je teorija poduzeća kako uspješno konkurirati, a uspjeh poduzeća može se objasniti postojanjem nadmoćne strategije koja osigurava ostvarivanje ekonomskih renti, jer konkurentsku prednost ima poduzeće koje na bolji način od svojih suparnika stvara vrijednost za svoje kupce. Svrha strateške analize okoline poduzeća DAM d.o.o. bila je otkriti strateške faktore i ocijeniti njihov učinak (utjecaji koji pomažu poduzeću u ostvarivanju njegovih ciljeva su prilike, utjecaji koji mogu potpuno onemogućiti ostvarenje ciljeva, pa čak i dovesti u pitanje opstanak i razvitak poduzeća su prijetnje), identificirati pozitivne unutarnje sposobnosti poduzeća (snage) kao i unutarnje nesposobnosti koje značajno ometaju ili potpuno onemogućavaju ostvarenje utvrđenih ciljeva poduzeća (slabosti), oblikovati informacijsku podlogu za formuliranje strategije, unaprijediti organizacijske performanse i osigurati dugoročni opstanak poduzeća u promjenjivim uvjetima.
Ključne riječistrategija analiza okolina poduzeće.
Naslov na drugom jeziku (engleski)STRATEGIC ANALYSIS OF THE COMPANY DAM d.o.o. LOZAN
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVisoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
MjestoVirovitica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment; smjerovi: Informatički menadžment, Menadžment ruralnog turizma
SmjerInformatički menadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/ prvostupnica (baccalaureus/ baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-06-06
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The strategy is the theory of the company to compete successfully, and its success can be explained by the existence of a superior strategy that ensures the achievement of economic rents, because the company has a competitive advantage that in a better way than their rivals creates value for its customers. The purpose of the strategic analysis of the environment the company DAM d.ooo. was to determine the strategic factors and assess their impact (effects that help the company in achieving its objectives are opportunities, influences that can make it impossible to achieve the objectives, and even jeopardize the survival and development of enterprises are threatened), identify the positive internal capabilities of enterprises (power ) as well as internal disability that significantly impede or completely prevent the achievement of stated objectives enterprises (weakness), create an information basis for formulating strategies to improve organizational performance and ensure long-term survival of the company in the changing conditions.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)strategy analysis environment company.
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:718910
PohranioIvana Vidak