završni rad
MARKETING HRANE

Natalija Šulog (2016)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad...

Šulog, N. (2016). MARKETING HRANE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:948517

Šulog, Natalija. "MARKETING HRANE." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:948517

Šulog, Natalija. "MARKETING HRANE." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:948517

Šulog, N. (2016). 'MARKETING HRANE', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 19.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:948517

Šulog N. MARKETING HRANE [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2016 [pristupljeno 19.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:948517

N. Šulog, "MARKETING HRANE", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:948517