završni rad
ADWORDS KAO MARKETING ALAT

Tomislav Krajačić (2016)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad...

Krajačić, T. (2016). ADWORDS KAO MARKETING ALAT (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:713149

Krajačić, Tomislav. "ADWORDS KAO MARKETING ALAT." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:713149

Krajačić, Tomislav. "ADWORDS KAO MARKETING ALAT." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:713149

Krajačić, T. (2016). 'ADWORDS KAO MARKETING ALAT', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 22.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:713149

Krajačić T. ADWORDS KAO MARKETING ALAT [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2016 [pristupljeno 22.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:713149

T. Krajačić, "ADWORDS KAO MARKETING ALAT", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:713149