završni rad
UTJECAJ VANJSKIH ČIMBENIKA NA KREIRANJE CJENOVNE STRATEGIJE

Dino Toplak (2015)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad...

Toplak, D. (2015). UTJECAJ VANJSKIH ČIMBENIKA NA KREIRANJE CJENOVNE STRATEGIJE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:047578

Toplak, Dino. "UTJECAJ VANJSKIH ČIMBENIKA NA KREIRANJE CJENOVNE STRATEGIJE." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:047578

Toplak, Dino. "UTJECAJ VANJSKIH ČIMBENIKA NA KREIRANJE CJENOVNE STRATEGIJE." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:047578

Toplak, D. (2015). 'UTJECAJ VANJSKIH ČIMBENIKA NA KREIRANJE CJENOVNE STRATEGIJE', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 24.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:047578

Toplak D. UTJECAJ VANJSKIH ČIMBENIKA NA KREIRANJE CJENOVNE STRATEGIJE [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2015 [pristupljeno 24.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:047578

D. Toplak, "UTJECAJ VANJSKIH ČIMBENIKA NA KREIRANJE CJENOVNE STRATEGIJE", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:047578