prikaz prve stranice dokumenta eCRM - odnos sa potrošačima putem interneta
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
eCRM - odnos sa potrošačima putem interneta

Telebar, Igor (2016)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Telebar, I. (2016). eCRM - odnos sa potrošačima putem interneta (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:634713

Telebar, Igor. "eCRM - odnos sa potrošačima putem interneta." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:634713

Telebar, Igor. "eCRM - odnos sa potrošačima putem interneta." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:634713

Telebar, I. (2016). 'eCRM - odnos sa potrošačima putem interneta', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 11.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:634713

Telebar I. eCRM - odnos sa potrošačima putem interneta [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2016 [pristupljeno 11.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:634713

I. Telebar, "eCRM - odnos sa potrošačima putem interneta", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:634713

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.