završni rad
IMIDŽ KAO KONKURENTSKA PREDNOST

Iva Ribić (2015)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad...

Ribić, I. (2015). IMIDŽ KAO KONKURENTSKA PREDNOST (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:217265

Ribić, Iva. "IMIDŽ KAO KONKURENTSKA PREDNOST." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:217265

Ribić, Iva. "IMIDŽ KAO KONKURENTSKA PREDNOST." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:217265

Ribić, I. (2015). 'IMIDŽ KAO KONKURENTSKA PREDNOST', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 19.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:217265

Ribić I. IMIDŽ KAO KONKURENTSKA PREDNOST [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2015 [pristupljeno 19.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:217265

I. Ribić, "IMIDŽ KAO KONKURENTSKA PREDNOST", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:217265