Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad
Dežić, M. (2020). TRŽIŠNO POZICIONIRANJE SLAVONIJE TEMELJEM GASTROTURISTIČKE PONUDE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:677870
Dežić, Marin. "TRŽIŠNO POZICIONIRANJE SLAVONIJE TEMELJEM GASTROTURISTIČKE PONUDE." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:677870
Dežić, Marin. "TRŽIŠNO POZICIONIRANJE SLAVONIJE TEMELJEM GASTROTURISTIČKE PONUDE." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:677870
Dežić, M. (2020). 'TRŽIŠNO POZICIONIRANJE SLAVONIJE TEMELJEM GASTROTURISTIČKE PONUDE', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 24.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:677870
Dežić M. TRŽIŠNO POZICIONIRANJE SLAVONIJE TEMELJEM GASTROTURISTIČKE PONUDE [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2020 [pristupljeno 24.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:677870
M. Dežić, "TRŽIŠNO POZICIONIRANJE SLAVONIJE TEMELJEM GASTROTURISTIČKE PONUDE", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:677870