Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad
Rukavina, A. (2020). UTJECAJ MEDIJA NA OGLAŠAVANJE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:290672
Rukavina, Antun. "UTJECAJ MEDIJA NA OGLAŠAVANJE." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:290672
Rukavina, Antun. "UTJECAJ MEDIJA NA OGLAŠAVANJE." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:290672
Rukavina, A. (2020). 'UTJECAJ MEDIJA NA OGLAŠAVANJE', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 25.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:290672
Rukavina A. UTJECAJ MEDIJA NA OGLAŠAVANJE [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2020 [pristupljeno 25.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:290672
A. Rukavina, "UTJECAJ MEDIJA NA OGLAŠAVANJE", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:290672