završni rad
UTJECAJ APELA NA STRAH NA PONAŠANJE POTROŠAČA

Kristina Mernjak (2015)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad...

Mernjak, K. (2015). UTJECAJ APELA NA STRAH NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:552116

Mernjak, Kristina. "UTJECAJ APELA NA STRAH NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:552116

Mernjak, Kristina. "UTJECAJ APELA NA STRAH NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:552116

Mernjak, K. (2015). 'UTJECAJ APELA NA STRAH NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 22.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:552116

Mernjak K. UTJECAJ APELA NA STRAH NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2015 [pristupljeno 22.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:552116

K. Mernjak, "UTJECAJ APELA NA STRAH NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:552116