Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad
Komar, E. (2019). POSEBNOSTI E-MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U KONCEPTU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:607258
Komar, Ena. "POSEBNOSTI E-MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U KONCEPTU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:607258
Komar, Ena. "POSEBNOSTI E-MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U KONCEPTU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:607258
Komar, E. (2019). 'POSEBNOSTI E-MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U KONCEPTU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE', Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 06.04.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:607258
Komar E. POSEBNOSTI E-MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U KONCEPTU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE [Specijalistički diplomski stručni]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2019 [pristupljeno 06.04.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:607258
E. Komar, "POSEBNOSTI E-MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U KONCEPTU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE", Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:607258