Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad
Milković, T. (2019). MOGUĆNOSTI PRIMJENE INFLUENCER MARKETINGA U TURIZMU (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:429660
Milković, Tea. "MOGUĆNOSTI PRIMJENE INFLUENCER MARKETINGA U TURIZMU." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:429660
Milković, Tea. "MOGUĆNOSTI PRIMJENE INFLUENCER MARKETINGA U TURIZMU." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:429660
Milković, T. (2019). 'MOGUĆNOSTI PRIMJENE INFLUENCER MARKETINGA U TURIZMU', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 17.04.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:429660
Milković T. MOGUĆNOSTI PRIMJENE INFLUENCER MARKETINGA U TURIZMU [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2019 [pristupljeno 17.04.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:429660
T. Milković, "MOGUĆNOSTI PRIMJENE INFLUENCER MARKETINGA U TURIZMU", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:429660