završni rad
Upotreba web stranice u marketingu hotela

Martina Matuš (2015)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Podaci o radu
NaslovUpotreba web stranice u marketingu hotela
AutorMartina Matuš
Voditelj/MentorDamir Vuk (mentor)
Sažetak rada
Internet marketing je postao sveprisutan u poslovanju tvrtki, pa tako i hotela. Hoteli su odlučni u namjeri da iskoriste sve prednosti koje nudi internet marketing među kojima je najvažnija prednost proširenje tržišta na globalnoj razini. Web stranica od velikog značaja je za njene vlasnike i s pomoću nje se mogu na pozitivan ili pak negativan način predstaviti pred korisnicima. Kod neke web stranice je najvažnije da ona bude funkcionalna, da sadržaj koji korisnik želi naći bude na vidljivom i preglednom mjestu, te mora biti jednostavan i jasan. Što se tiče web dizajna mora biti jednostavan, primamljiv i nenapadan. U pogledu tehnoloških zahtjeva stanica se mora brzo učitavati, optimizirati za pregled mobilnim uređajima, bogata multimedijskim sadržajem, sa vidljivim logom tvrtke i mogućnosti pregleda svih linkova. Osim ovih zahtjeva hoteli moraju voditi računa i o oblicima interakcije s gostima koje im mogu ponuditi, najčešći oblik su društvene mreže. Društvene mreže su sveprisutne u svakodnevnici i to su uvidjeli i hoteli koji su odlučili iskoristiti njihove prednosti kako bi mogli opstati na tržištu i znati kakve su želje potencijalnih korisnika. Kroz ovaj rad se provlači pitanje u kojoj mjeri hoteli koriste svoju web stranicu i kakve pozitivne učinke tehnologija na njih ostavlja. Temeljem kriterija biti će proanalizirane web stranice hotela sjeverne i središnje Hrvatske.
Ključne riječiinternet internet marketing hoteli web stranica društvene mreže
Naslov na drugom jeziku (engleski)Use of the web site in marketing of hotels
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVisoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
MjestoVirovitica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Informacijski sustavi i informatologija
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment; smjerovi: Informatički menadžment, Menadžment ruralnog turizma
SmjerInformatički menadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/ prvostupnica (baccalaureus/ baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-15
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Internet marketing has become omnipresent in business firms, including the hotel. Hotels are determined to take advantage of all the benefits offered by Internet marketing, including the most important advantage of expanding markets globally. Website is of great importance for its owners is using it can be a positive or negative way to present before users. When a website is important for it to be functional, the content that the user wants to find it in a visible and clear positions and must be simple and straightforward. As far as web design must be simple, attractive and unmolested. In terms of technological requirements of cells must be fast loading, optimized for viewing mobile devices, rich multimedia content, with a visible logo of the company and the possibility to view all links. In addition to these requirements, hotels must take into account the forms of interaction with the guests that they can offer, the most common form of social networks. Social networks are ubiquitous in everyday life, and have noted that and hotels that have decided to use their strengths in order to survive in the market and know what the wishes of potential users. Through this work tries to question the extent to which hotels use your website and what positive effects of technology on them leaves. Based on the criteria will be analyzed first hotel website northern and central Croatian.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)internet internet marketing hotels websites social network
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:319935
PohranioEnes Ciriković