Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad
Pajnić, N. (2019). VAŽNOST MOTIVACIJE U KREIRANJU LOJALNOG KLIJENTA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:825247
Pajnić, Nikolina. "VAŽNOST MOTIVACIJE U KREIRANJU LOJALNOG KLIJENTA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:825247
Pajnić, Nikolina. "VAŽNOST MOTIVACIJE U KREIRANJU LOJALNOG KLIJENTA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:825247
Pajnić, N. (2019). 'VAŽNOST MOTIVACIJE U KREIRANJU LOJALNOG KLIJENTA', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 15.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:825247
Pajnić N. VAŽNOST MOTIVACIJE U KREIRANJU LOJALNOG KLIJENTA [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2019 [pristupljeno 15.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:825247
N. Pajnić, "VAŽNOST MOTIVACIJE U KREIRANJU LOJALNOG KLIJENTA", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:825247