prikaz prve stranice dokumenta VAŽNOST MOTIVACIJE U KREIRANJU LOJALNOG KLIJENTA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
VAŽNOST MOTIVACIJE U KREIRANJU LOJALNOG KLIJENTA

Pajnić, Nikolina (2019)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Pajnić, N. (2019). VAŽNOST MOTIVACIJE U KREIRANJU LOJALNOG KLIJENTA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:825247

Pajnić, Nikolina. "VAŽNOST MOTIVACIJE U KREIRANJU LOJALNOG KLIJENTA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:825247

Pajnić, Nikolina. "VAŽNOST MOTIVACIJE U KREIRANJU LOJALNOG KLIJENTA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:825247

Pajnić, N. (2019). 'VAŽNOST MOTIVACIJE U KREIRANJU LOJALNOG KLIJENTA', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 04.08.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:825247

Pajnić N. VAŽNOST MOTIVACIJE U KREIRANJU LOJALNOG KLIJENTA [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2019 [pristupljeno 04.08.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:825247

N. Pajnić, "VAŽNOST MOTIVACIJE U KREIRANJU LOJALNOG KLIJENTA", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:825247

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.