Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
VAŽNOST MOBILNOG MARKETINGA U CRM-U

Kristina Pašić (2019)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad

Pašić, K. (2019). VAŽNOST MOBILNOG MARKETINGA U CRM-U (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:355818

Pašić, Kristina. "VAŽNOST MOBILNOG MARKETINGA U CRM-U." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:355818

Pašić, Kristina. "VAŽNOST MOBILNOG MARKETINGA U CRM-U." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:355818

Pašić, K. (2019). 'VAŽNOST MOBILNOG MARKETINGA U CRM-U', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 19.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:355818

Pašić K. VAŽNOST MOBILNOG MARKETINGA U CRM-U [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2019 [pristupljeno 19.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:355818

K. Pašić, "VAŽNOST MOBILNOG MARKETINGA U CRM-U", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:355818