Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad
Mareković, J. (2015). ULOGA MEDIJA MASOVNE KOMUNIKACIJE U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:583989
Mareković, Josip. "ULOGA MEDIJA MASOVNE KOMUNIKACIJE U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:583989
Mareković, Josip. "ULOGA MEDIJA MASOVNE KOMUNIKACIJE U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:583989
Mareković, J. (2015). 'ULOGA MEDIJA MASOVNE KOMUNIKACIJE U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 24.02.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:583989
Mareković J. ULOGA MEDIJA MASOVNE KOMUNIKACIJE U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2015 [pristupljeno 24.02.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:583989
J. Mareković, "ULOGA MEDIJA MASOVNE KOMUNIKACIJE U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:583989