Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad
Muić, H. (2019). WELLNESS KAO TURISTIČKI PROIZVOD I NJEGOV ZNAČAJ ZA PODIZANJE KONKURENTNOSTI TURISTIČKIH DESTINACIJA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:155253
Muić, Helena. "WELLNESS KAO TURISTIČKI PROIZVOD I NJEGOV ZNAČAJ ZA PODIZANJE KONKURENTNOSTI TURISTIČKIH DESTINACIJA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:155253
Muić, Helena. "WELLNESS KAO TURISTIČKI PROIZVOD I NJEGOV ZNAČAJ ZA PODIZANJE KONKURENTNOSTI TURISTIČKIH DESTINACIJA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:155253
Muić, H. (2019). 'WELLNESS KAO TURISTIČKI PROIZVOD I NJEGOV ZNAČAJ ZA PODIZANJE KONKURENTNOSTI TURISTIČKIH DESTINACIJA', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 25.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:155253
Muić H. WELLNESS KAO TURISTIČKI PROIZVOD I NJEGOV ZNAČAJ ZA PODIZANJE KONKURENTNOSTI TURISTIČKIH DESTINACIJA [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2019 [pristupljeno 25.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:155253
H. Muić, "WELLNESS KAO TURISTIČKI PROIZVOD I NJEGOV ZNAČAJ ZA PODIZANJE KONKURENTNOSTI TURISTIČKIH DESTINACIJA", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:155253