Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad
Stubičar, M. (2019). UTJECAJ KULTURNIH ODREDNICA NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:760882
Stubičar, Maja. "UTJECAJ KULTURNIH ODREDNICA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:760882
Stubičar, Maja. "UTJECAJ KULTURNIH ODREDNICA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:760882
Stubičar, M. (2019). 'UTJECAJ KULTURNIH ODREDNICA NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 22.04.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:760882
Stubičar M. UTJECAJ KULTURNIH ODREDNICA NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2019 [pristupljeno 22.04.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:760882
M. Stubičar, "UTJECAJ KULTURNIH ODREDNICA NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:760882