prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ KULTURNIH ODREDNICA NA PONAŠANJE POTROŠAČA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ KULTURNIH ODREDNICA NA PONAŠANJE POTROŠAČA

Stubičar, Maja (2019)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Stubičar, M. (2019). UTJECAJ KULTURNIH ODREDNICA NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:760882

Stubičar, Maja. "UTJECAJ KULTURNIH ODREDNICA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:760882

Stubičar, Maja. "UTJECAJ KULTURNIH ODREDNICA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:760882

Stubičar, M. (2019). 'UTJECAJ KULTURNIH ODREDNICA NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 12.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:760882

Stubičar M. UTJECAJ KULTURNIH ODREDNICA NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2019 [pristupljeno 12.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:760882

M. Stubičar, "UTJECAJ KULTURNIH ODREDNICA NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:760882

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.