završni rad
ATMOSFERE I TEME U UGOSTITELJSTVU KAO SREDSTVO ZA DIFERENCIJACIJU I POZICIONIRANJE NA TRŽIŠTU

Valerija Lacković (2015)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad...

Lacković, V. (2015). ATMOSFERE I TEME U UGOSTITELJSTVU KAO SREDSTVO ZA DIFERENCIJACIJU I POZICIONIRANJE NA TRŽIŠTU (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:903269

Lacković, Valerija. "ATMOSFERE I TEME U UGOSTITELJSTVU KAO SREDSTVO ZA DIFERENCIJACIJU I POZICIONIRANJE NA TRŽIŠTU." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:903269

Lacković, Valerija. "ATMOSFERE I TEME U UGOSTITELJSTVU KAO SREDSTVO ZA DIFERENCIJACIJU I POZICIONIRANJE NA TRŽIŠTU." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:903269

Lacković, V. (2015). 'ATMOSFERE I TEME U UGOSTITELJSTVU KAO SREDSTVO ZA DIFERENCIJACIJU I POZICIONIRANJE NA TRŽIŠTU', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 22.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:903269

Lacković V. ATMOSFERE I TEME U UGOSTITELJSTVU KAO SREDSTVO ZA DIFERENCIJACIJU I POZICIONIRANJE NA TRŽIŠTU [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2015 [pristupljeno 22.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:903269

V. Lacković, "ATMOSFERE I TEME U UGOSTITELJSTVU KAO SREDSTVO ZA DIFERENCIJACIJU I POZICIONIRANJE NA TRŽIŠTU", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:903269