Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad
Kiš, A. (2019). CRM U FUNKCIJI UNAPREĐENJA POSLIJEKUPOVNOG PONAŠANJA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:750386
Kiš, Amalija. "CRM U FUNKCIJI UNAPREĐENJA POSLIJEKUPOVNOG PONAŠANJA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:750386
Kiš, Amalija. "CRM U FUNKCIJI UNAPREĐENJA POSLIJEKUPOVNOG PONAŠANJA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:750386
Kiš, A. (2019). 'CRM U FUNKCIJI UNAPREĐENJA POSLIJEKUPOVNOG PONAŠANJA', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 06.04.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:750386
Kiš A. CRM U FUNKCIJI UNAPREĐENJA POSLIJEKUPOVNOG PONAŠANJA [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2019 [pristupljeno 06.04.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:750386
A. Kiš, "CRM U FUNKCIJI UNAPREĐENJA POSLIJEKUPOVNOG PONAŠANJA", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:750386