prikaz prve stranice dokumenta CRM U FUNKCIJI UNAPREĐENJA POSLIJEKUPOVNOG PONAŠANJA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
CRM U FUNKCIJI UNAPREĐENJA POSLIJEKUPOVNOG PONAŠANJA

Kiš, Amalija
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Kiš, A. (2019). CRM U FUNKCIJI UNAPREĐENJA POSLIJEKUPOVNOG PONAŠANJA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:750386

Kiš, Amalija. "CRM U FUNKCIJI UNAPREĐENJA POSLIJEKUPOVNOG PONAŠANJA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:750386

Kiš, Amalija. "CRM U FUNKCIJI UNAPREĐENJA POSLIJEKUPOVNOG PONAŠANJA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:750386

Kiš, A. (2019). 'CRM U FUNKCIJI UNAPREĐENJA POSLIJEKUPOVNOG PONAŠANJA', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 24.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:750386

Kiš A. CRM U FUNKCIJI UNAPREĐENJA POSLIJEKUPOVNOG PONAŠANJA [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2019 [pristupljeno 24.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:750386

A. Kiš, "CRM U FUNKCIJI UNAPREĐENJA POSLIJEKUPOVNOG PONAŠANJA", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:750386

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.