Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad
Mesarov, A. (2018). ANALIZA PRIMJENE DRUŠTVENIH MREŽA
U MARKETINGU KULTURNIH USTANOVA (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:037209
Mesarov, Adriana. "ANALIZA PRIMJENE DRUŠTVENIH MREŽA
U MARKETINGU KULTURNIH USTANOVA." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:037209
Mesarov, Adriana. "ANALIZA PRIMJENE DRUŠTVENIH MREŽA
U MARKETINGU KULTURNIH USTANOVA." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:037209
Mesarov, A. (2018). 'ANALIZA PRIMJENE DRUŠTVENIH MREŽA
U MARKETINGU KULTURNIH USTANOVA', Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 24.02.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:037209
Mesarov A. ANALIZA PRIMJENE DRUŠTVENIH MREŽA
U MARKETINGU KULTURNIH USTANOVA [Specijalistički diplomski stručni]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2018 [pristupljeno 24.02.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:037209
A. Mesarov, "ANALIZA PRIMJENE DRUŠTVENIH MREŽA
U MARKETINGU KULTURNIH USTANOVA", Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:037209