Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA

Ivan Jezerčić (2018)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad

Jezerčić, I. (2018). UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:898489

Jezerčić, Ivan. "UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:898489

Jezerčić, Ivan. "UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:898489

Jezerčić, I. (2018). 'UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 17.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:898489

Jezerčić I. UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Specijalistički diplomski stručni]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2018 [pristupljeno 17.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:898489

I. Jezerčić, "UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:898489