Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad
Matijašić, M. (2018). ULOGA BUSINESS INTELLIGENCE-A U PROCESU DONOŠENJA
POSLOVNIH ODLUKA (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:638319
Matijašić, Mateja. "ULOGA BUSINESS INTELLIGENCE-A U PROCESU DONOŠENJA
POSLOVNIH ODLUKA." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:638319
Matijašić, Mateja. "ULOGA BUSINESS INTELLIGENCE-A U PROCESU DONOŠENJA
POSLOVNIH ODLUKA." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:638319
Matijašić, M. (2018). 'ULOGA BUSINESS INTELLIGENCE-A U PROCESU DONOŠENJA
POSLOVNIH ODLUKA', Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 19.04.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:638319
Matijašić M. ULOGA BUSINESS INTELLIGENCE-A U PROCESU DONOŠENJA
POSLOVNIH ODLUKA [Specijalistički diplomski stručni]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2018 [pristupljeno 19.04.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:638319
M. Matijašić, "ULOGA BUSINESS INTELLIGENCE-A U PROCESU DONOŠENJA
POSLOVNIH ODLUKA", Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:638319