završni rad
MARKETING MIKS I KORIŠTENJE MARKETING MIKSA U PRAKSI

Ivica Ivanac (2015)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad...

Ivanac, I. (2015). MARKETING MIKS I KORIŠTENJE MARKETING MIKSA U PRAKSI (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:446269

Ivanac, Ivica. "MARKETING MIKS I KORIŠTENJE MARKETING MIKSA U PRAKSI." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:446269

Ivanac, Ivica. "MARKETING MIKS I KORIŠTENJE MARKETING MIKSA U PRAKSI." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:446269

Ivanac, I. (2015). 'MARKETING MIKS I KORIŠTENJE MARKETING MIKSA U PRAKSI', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 22.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:446269

Ivanac I. MARKETING MIKS I KORIŠTENJE MARKETING MIKSA U PRAKSI [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2015 [pristupljeno 22.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:446269

I. Ivanac, "MARKETING MIKS I KORIŠTENJE MARKETING MIKSA U PRAKSI", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:446269