Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad
Horvat, K. (2018). ULOGA ETIČNOSTI U MARKETINGU (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:693550
Horvat, Kristina. "ULOGA ETIČNOSTI U MARKETINGU." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:693550
Horvat, Kristina. "ULOGA ETIČNOSTI U MARKETINGU." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:693550
Horvat, K. (2018). 'ULOGA ETIČNOSTI U MARKETINGU', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 21.02.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:693550
Horvat K. ULOGA ETIČNOSTI U MARKETINGU [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2018 [pristupljeno 21.02.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:693550
K. Horvat, "ULOGA ETIČNOSTI U MARKETINGU", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:693550