Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad
Grgić, S. (2018). STRATEGIJSKI RAZVOJ KAO FAKTOR POSLOVNOG USPJEHA NA PRIMJERU COCA-COLA HBC HRVATSKA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:296950
Grgić, Slađana. "STRATEGIJSKI RAZVOJ KAO FAKTOR POSLOVNOG USPJEHA NA PRIMJERU COCA-COLA HBC HRVATSKA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:296950
Grgić, Slađana. "STRATEGIJSKI RAZVOJ KAO FAKTOR POSLOVNOG USPJEHA NA PRIMJERU COCA-COLA HBC HRVATSKA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:296950
Grgić, S. (2018). 'STRATEGIJSKI RAZVOJ KAO FAKTOR POSLOVNOG USPJEHA NA PRIMJERU COCA-COLA HBC HRVATSKA', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 15.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:296950
Grgić S. STRATEGIJSKI RAZVOJ KAO FAKTOR POSLOVNOG USPJEHA NA PRIMJERU COCA-COLA HBC HRVATSKA [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2018 [pristupljeno 15.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:296950
S. Grgić, "STRATEGIJSKI RAZVOJ KAO FAKTOR POSLOVNOG USPJEHA NA PRIMJERU COCA-COLA HBC HRVATSKA", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:296950