završni rad
ULOGA VERBALNE I NEVERBALNE KOMUNIKACIJE U OSOBNOJ PRODAJI

Ivan Hokman (2015)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Podaci o radu
NaslovULOGA VERBALNE I NEVERBALNE KOMUNIKACIJE U OSOBNOJ PRODAJI
AutorIvan Hokman
Voditelj/MentorZrinka Blažević (mentor)
Sažetak rada
Diplomski rad pod nazivom «Uloga verbalne i neverbalne komunikacije u osobnoj prodaji» podijeljen je u četiri glavna dijela. Prvi dio tematizira opći pojam osobne prodaje, prirodu osobne prodaje, načela osobne prodaje i važnost komunikacije u osobnoj prodaji. Drugi dio rada odnosi se na suvremenu poslovnu komunikaciju u kojoj se analizira potreba za suvremenom poslovnom komunikacijom, potencijalni problemi u komunikacijskom procesu te oblici u komunikaciji. Treći dio rada fokusiran je na poslovnu komunikaciju u osobnoj prodaji, gdje je obrađena verbalna poslovna komunikacija i neverbalna poslovna komunikacija. Posljednji, četvrti dio rada odnosi se na poslovnu komunikaciju u osobnoj prodaji na primjeru Allianz osiguranja.
Ključne riječiosobna prodaja poslovna komunikacija potencijalni problemi verbalna poslovna komunikacija neverbalna poslovna komunikacija
Naslov na drugom jeziku (engleski)THE ROLE OF VERBAL AND NONVERBAL COMMUNICATION IN PERSONAL SALES
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVisoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
MjestoVirovitica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Komunikologija
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment; smjerovi: Informatički menadžment, Menadžment ruralnog turizma
SmjerInformatički menadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/ prvostupnica (baccalaureus/ baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-04-21
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
This work named “The role of verbal and nonverbal communication in personal sales” is divided into four main sections. Subject matter of the first section is the general notion of personal sales, its essence and principles and the importance of communication in personal sales. The second section refers to modern, contemporary business communication where the need of contemporary business communication is analyzed, potential problems in communication process and communication modes are presented. The third section is focused on business communication in personal sales; verbal and nonverbal communication in personal sales is described. The last, fourth section refers to business communication in personal sales in Allianz insurance.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)personal sales business communication potential problems verbal business communication nonverbal business communication
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:733077
PohranioEnes Ciriković