ULOGA VERBALNE I NEVERBALNE KOMUNIKACIJE U OSOBNOJ PRODAJI
Ivan Hokman (2015)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad
Hokman, I. (2015). ULOGA VERBALNE I NEVERBALNE KOMUNIKACIJE U OSOBNOJ PRODAJI (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:733077
Hokman, Ivan. "ULOGA VERBALNE I NEVERBALNE KOMUNIKACIJE U OSOBNOJ PRODAJI." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:733077
Hokman, Ivan. "ULOGA VERBALNE I NEVERBALNE KOMUNIKACIJE U OSOBNOJ PRODAJI." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:733077
Hokman, I. (2015). 'ULOGA VERBALNE I NEVERBALNE KOMUNIKACIJE U OSOBNOJ PRODAJI', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 16.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:733077
Hokman I. ULOGA VERBALNE I NEVERBALNE KOMUNIKACIJE U OSOBNOJ PRODAJI [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2015 [pristupljeno 16.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:733077
I. Hokman, "ULOGA VERBALNE I NEVERBALNE KOMUNIKACIJE U OSOBNOJ PRODAJI", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:733077