završni rad
ETIČKI PROBLEMI U MARKETINGU

Silvia Matočec (2018)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad...

Matočec, S. (2018). ETIČKI PROBLEMI U MARKETINGU (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:352020

Matočec, Silvia. "ETIČKI PROBLEMI U MARKETINGU." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:352020

Matočec, Silvia. "ETIČKI PROBLEMI U MARKETINGU." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:352020

Matočec, S. (2018). 'ETIČKI PROBLEMI U MARKETINGU', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 17.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:352020

Matočec S. ETIČKI PROBLEMI U MARKETINGU [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2018 [pristupljeno 17.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:352020

S. Matočec, "ETIČKI PROBLEMI U MARKETINGU", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:352020