Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad
Matočec, S. (2018). ETIČKI PROBLEMI U MARKETINGU (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:352020
Matočec, Silvia. "ETIČKI PROBLEMI U MARKETINGU." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:352020
Matočec, Silvia. "ETIČKI PROBLEMI U MARKETINGU." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:352020
Matočec, S. (2018). 'ETIČKI PROBLEMI U MARKETINGU', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 24.02.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:352020
Matočec S. ETIČKI PROBLEMI U MARKETINGU [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2018 [pristupljeno 24.02.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:352020
S. Matočec, "ETIČKI PROBLEMI U MARKETINGU", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:352020