završni rad
DIGITALNI MARKETING KAO SINERGIJA MODERNE KOMUNIKACIJE

Lea Babić (2017)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad...

Babić, L. (2017). DIGITALNI MARKETING KAO SINERGIJA MODERNE KOMUNIKACIJE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:666614

Babić, Lea. "DIGITALNI MARKETING KAO SINERGIJA MODERNE KOMUNIKACIJE." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:666614

Babić, Lea. "DIGITALNI MARKETING KAO SINERGIJA MODERNE KOMUNIKACIJE." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:666614

Babić, L. (2017). 'DIGITALNI MARKETING KAO SINERGIJA MODERNE KOMUNIKACIJE', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 24.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:666614

Babić L. DIGITALNI MARKETING KAO SINERGIJA MODERNE KOMUNIKACIJE [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2017 [pristupljeno 24.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:666614

L. Babić, "DIGITALNI MARKETING KAO SINERGIJA MODERNE KOMUNIKACIJE", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:666614