prikaz prve stranice dokumenta VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE

Fuček, Valentina
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Fuček, V. (2015). VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254

Fuček, Valentina. "VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254

Fuček, Valentina. "VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254

Fuček, V. (2015). 'VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 30.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254

Fuček V. VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2015 [pristupljeno 30.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254

V. Fuček, "VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.