završni rad
VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE

Valentina Fuček (2015)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad...

Fuček, V. (2015). VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254

Fuček, Valentina. "VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254

Fuček, Valentina. "VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254

Fuček, V. (2015). 'VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 24.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254

Fuček V. VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2015 [pristupljeno 24.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254

V. Fuček, "VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254