Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad
Matula, V. (2017). ULOGA MEDIJA U VRIJEME KRIZE U PODUZEĆIMA KROZ KONTEKST OBLIKOVANJA JAVNOG MIŠLJENJA (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:959252
Matula, Veronika. "ULOGA MEDIJA U VRIJEME KRIZE U PODUZEĆIMA KROZ KONTEKST OBLIKOVANJA JAVNOG MIŠLJENJA." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:959252
Matula, Veronika. "ULOGA MEDIJA U VRIJEME KRIZE U PODUZEĆIMA KROZ KONTEKST OBLIKOVANJA JAVNOG MIŠLJENJA." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:959252
Matula, V. (2017). 'ULOGA MEDIJA U VRIJEME KRIZE U PODUZEĆIMA KROZ KONTEKST OBLIKOVANJA JAVNOG MIŠLJENJA', Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 15.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:959252
Matula V. ULOGA MEDIJA U VRIJEME KRIZE U PODUZEĆIMA KROZ KONTEKST OBLIKOVANJA JAVNOG MIŠLJENJA [Specijalistički diplomski stručni]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2017 [pristupljeno 15.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:959252
V. Matula, "ULOGA MEDIJA U VRIJEME KRIZE U PODUZEĆIMA KROZ KONTEKST OBLIKOVANJA JAVNOG MIŠLJENJA", Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:959252