specijalistički diplomski stručni
ULOGA MEDIJA U VRIJEME KRIZE U PODUZEĆIMA KROZ KONTEKST OBLIKOVANJA JAVNOG MIŠLJENJA

Veronika Matula (2017)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad...

Matula, V. (2017). ULOGA MEDIJA U VRIJEME KRIZE U PODUZEĆIMA KROZ KONTEKST OBLIKOVANJA JAVNOG MIŠLJENJA (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:959252

Matula, Veronika. "ULOGA MEDIJA U VRIJEME KRIZE U PODUZEĆIMA KROZ KONTEKST OBLIKOVANJA JAVNOG MIŠLJENJA." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:959252

Matula, Veronika. "ULOGA MEDIJA U VRIJEME KRIZE U PODUZEĆIMA KROZ KONTEKST OBLIKOVANJA JAVNOG MIŠLJENJA." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:959252

Matula, V. (2017). 'ULOGA MEDIJA U VRIJEME KRIZE U PODUZEĆIMA KROZ KONTEKST OBLIKOVANJA JAVNOG MIŠLJENJA', Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 25.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:959252

Matula V. ULOGA MEDIJA U VRIJEME KRIZE U PODUZEĆIMA KROZ KONTEKST OBLIKOVANJA JAVNOG MIŠLJENJA [Specijalistički diplomski stručni]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2017 [pristupljeno 25.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:959252

V. Matula, "ULOGA MEDIJA U VRIJEME KRIZE U PODUZEĆIMA KROZ KONTEKST OBLIKOVANJA JAVNOG MIŠLJENJA", Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:959252