specijalistički diplomski stručni
ULOGA MEDIJA U PROCESU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE

Kristina Zgazivoda (2017)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad...

Zgazivoda, K. (2017). ULOGA MEDIJA U PROCESU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:772396

Zgazivoda, Kristina. "ULOGA MEDIJA U PROCESU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:772396

Zgazivoda, Kristina. "ULOGA MEDIJA U PROCESU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:772396

Zgazivoda, K. (2017). 'ULOGA MEDIJA U PROCESU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE', Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 22.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:772396

Zgazivoda K. ULOGA MEDIJA U PROCESU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE [Specijalistički diplomski stručni]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2017 [pristupljeno 22.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:772396

K. Zgazivoda, "ULOGA MEDIJA U PROCESU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE", Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:772396