Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad
Zgazivoda, K. (2017). ULOGA MEDIJA U PROCESU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:772396
Zgazivoda, Kristina. "ULOGA MEDIJA U PROCESU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:772396
Zgazivoda, Kristina. "ULOGA MEDIJA U PROCESU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:772396
Zgazivoda, K. (2017). 'ULOGA MEDIJA U PROCESU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE', Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 21.04.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:772396
Zgazivoda K. ULOGA MEDIJA U PROCESU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE [Specijalistički diplomski stručni]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2017 [pristupljeno 21.04.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:772396
K. Zgazivoda, "ULOGA MEDIJA U PROCESU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE", Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:772396