Skip to main content
Početna
O repozitoriju
Kontakt
EN
HR
repozitorij.vsmti.hr
Repozitorij završnih radova Visoke škole Virovitica
Pregledavanje
Prema autoru
Prema godini
Prema organizacijskoj jedinici
Prema području
Prema vrsti rada
Svih dokumenata
Napredno pretraživanje
Pohranjivanje
Search Term
Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
37
0
ULOGA MEDIJA U PROCESU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE
Kristina Zgazivoda (2017)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Za citiranje koristite ovu mrežnu adresu:
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:772396
Podaci o radu
Naslov
ULOGA MEDIJA U PROCESU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE
Autor
Kristina Zgazivoda
Voditelj/Mentor
Neven Garača (mentor)
Sažetak rada
Sam pojam komunikacije označava proces dijeljenja informacija između dvije ili više osoba. Glavnim sredstvom komunikacije smatraju se mediji raznih vrsta, koji iznose i predstavljaju sadržaje koji bitno utječu na raspoloženje i stavove kod ljudi. Svrha i cilj ovoga rada je prikazati koja je uloga medija na potrošačko ponašanje, te kako mediji utječu na ponašanje potrošača, osobito na ponašanje djece koja zbog svog psihofizičkog razvoja nisu u stanju prepoznati manipulativne sadržaje koje mediji plasiraju stoga je njima lako manipulirati. Današnje doba prije možemo nazvati medijskim nego li informacijskim dobom. Za neospornu obrazovnu ulogu u proširenju intelektualnog obzorja svakog pojedinca zaslužni su upravo mediji. Nezaustavljiv i brzi napredak medija dovodi djecu nove generacije do situacije da odrastaju u okolini koja je sve bogatija novim medijima i njihovim sadržajima. Koliko će biti jak utjecaj medija na djecu ovisi o medijskim sadržajima koje dijete koristi, o psihofizičkom razvoju djeteta, te o mnogim drugim čimbenicima koji također mogu pojačati tj. ublažiti pozitivno ili negativno djelovanje medijskih sadržaja. Ne postoji dokaz koji potvrđuje dali je utjecaj medija na djecu pozitivan ili negativan, no ipak od medija ne treba bježati već se suočiti sa njima i naučiti ih pravilno koristiti. Medijski djelatnici trebaju biti svjesni svoje velike društvene odgovornosti te bi svojim radom trebali pridonositi društvenoj dobrobiti, upravo zbog povećane dostupnosti medijskih sadržaja u životu djece.
Ključne riječi
integrirana marketinška komunikacija
mediji komunikacije
potrošačko ponašanje
Naslov na drugom jeziku (engleski)
THE ROLE OF THE MEDIA IN THE PROCESS INTEGRATED MARKET COMMUNICATIONS
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanj
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Mjesto
Virovitica
Država obrane
Hrvatska
Znanstveno područje, polje, grana
DRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studija
stručni
Stupanj
specijalistički diplomski
Naziv studijskog programa
Menadžment; smjerovi: Destinacijski menadžment, Menadžment malih i srednjih poduzeća
Smjer
Menadžment malih i srednjih poduzeća
Akademski / stručni naziv
stručni specijalist ekonomije
Kratica akademskog / stručnog naziva
struč.spec.oec.
Vrsta rada
specijalistički diplomski stručni
Jezik
hrvatski
Datum obrane
2017-09-29
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)
integrated marketing communication
media communications
consumer behavior
Vrsta resursa
tekst
Prava pristupa
Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja rada
URN:NBN
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:772396
Pohranio
Ivana Vidak