završni rad
POSLOVANJE I OGLAŠAVANJE VIRTUALNE TVRTKE EBAY

Nikola Dejanović (2015)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Podaci o radu
NaslovPOSLOVANJE I OGLAŠAVANJE VIRTUALNE TVRTKE EBAY
AutorNikola Dejanović
Voditelj/MentorZrinka Blažević (mentor)
Sažetak rada
U prvom dijelu, opisano je funkcioniranje i poslovanje elektroničke trgovine kao suvremeni način koji u razvijenim zemljama polako preuzima tržište. U tom dijelu su opisani prednosti i nedostaci koje takav način poslovanja sa sobom donosi, rizici koje mogu nastati u elektroničkom poslovanje i koje su efikasne mjere za zaštitu od zlouporabe informacija. Zatim razni modeli poslovanja koji mogu poslužiti za smanjenje rizika, sustav plaćanja kod kupnje na daljinu, obrada narudžbi i konačno isporučivanje proizvoda. U drugom dijelu su opisani suvremeni način marketinga i oglašavanja putem interneta i koji sve načini postavljanja oglasa na internetu postoje. Marketingom putem interneta se uvelike smanjio trošak oglašavanja, pa je manjim tvrtkama najčešći izbor upravo online marketing, umjesto klasičnog. Najveća prednost koju online marketing sa sobom donosi su mali troškovi oglašavanja i širok prostor za ponudu proizvoda i usluga. U trećem dijelu je opisano poslovanje i oglašavanje jedne od najuspješnijih i najpoznatijih tvrtki online trgovine današnjice, pod imenom eBay, koja posluje s rastućom tendencijom korisnika i stalnim širenjem tržišta. Spomenuto je i koji je najkorišteniji način plaćanja i kako se postaje korisnikom e-trgovine. Velike tvrtke zahtijevaju i sposobne programe koji uspješno oglašavanju njihovo ime na područje cijelog svijeta, pa je iz tog razloga i opisano kako funkcionira program za oglašavanje tvrtke.
Ključne riječiPoslovanje Oglašavanje eBay
Naslov na drugom jeziku (engleski)BUSINESS AND ADVERTISING OF THE VIRTUAL COMPANY EBAY
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVisoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
MjestoVirovitica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment; smjerovi: Informatički menadžment, Menadžment ruralnog turizma
SmjerInformatički menadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/ prvostupnica (baccalaureus/ baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-16
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The first part describes the functions and business of electronic commerce like a modern way used in developed countries. The first part describes the benefits and shortage when business is done that way, the risks electronic business brings with it and what are the eficient mesuerments from keeping the abuse of information safe. Also there are descriptions of some business models that can shorten the risks, systems of paying from distant places, order processing and the final shipping of products. The second part describes modern ways of marketing and advertising via the Internet and what advertising methods on the Internet exists. Marketing via the Internet greatly reduced the costof advertising, and online marketing it is the most common choice for smaller companies, instead of the classic way.The biggest advantages that online marketing brings with it are small advertising costs and a wide range for the presentation of products and services.The third part describes the business and advertising one of the most successful and best-known online commerce companies today, under the name of eBay, which operates with a growing tendency and constant expansion of the market. Also there are mentioned which is the most widely used method of payment, and how to become a user of e-commerce. Large companies also require capable programs that successfully advertise their name on regions around the whole world, and for that reason, there is described how the program for advertising works for this company.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)Business Advertising eBay
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:748428
PohranioEnes Ciriković