Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
ULOGA OGLAŠAVANJA U STVARANJU LOJALNIH POTROŠAČA

Suzana Šmit (2017)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad

Šmit, S. (2017). ULOGA OGLAŠAVANJA U STVARANJU LOJALNIH POTROŠAČA (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:071232

Šmit, Suzana. "ULOGA OGLAŠAVANJA U STVARANJU LOJALNIH POTROŠAČA." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:071232

Šmit, Suzana. "ULOGA OGLAŠAVANJA U STVARANJU LOJALNIH POTROŠAČA." Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:071232

Šmit, S. (2017). 'ULOGA OGLAŠAVANJA U STVARANJU LOJALNIH POTROŠAČA', Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 16.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:071232

Šmit S. ULOGA OGLAŠAVANJA U STVARANJU LOJALNIH POTROŠAČA [Specijalistički diplomski stručni]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2017 [pristupljeno 16.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:071232

S. Šmit, "ULOGA OGLAŠAVANJA U STVARANJU LOJALNIH POTROŠAČA", Specijalistički diplomski stručni, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:071232

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.