završni rad
UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA

Karmelo Domović (2017)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad...

Domović, K. (2017). UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:526510

Domović, Karmelo. "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:526510

Domović, Karmelo. "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:526510

Domović, K. (2017). 'UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 23.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:526510

Domović K. UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2017 [pristupljeno 23.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:526510

K. Domović, "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:526510