završni rad
SPONZORSTVO, INTEGRIRANI DIO MARKETINŠKOG KOMUNIKACIJSKOG MIKSA

Tomo Tomić (2017)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad...

Tomić, T. (2017). SPONZORSTVO, INTEGRIRANI DIO MARKETINŠKOG KOMUNIKACIJSKOG MIKSA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:515267

Tomić, Tomo. "SPONZORSTVO, INTEGRIRANI DIO MARKETINŠKOG KOMUNIKACIJSKOG MIKSA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:515267

Tomić, Tomo. "SPONZORSTVO, INTEGRIRANI DIO MARKETINŠKOG KOMUNIKACIJSKOG MIKSA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:515267

Tomić, T. (2017). 'SPONZORSTVO, INTEGRIRANI DIO MARKETINŠKOG KOMUNIKACIJSKOG MIKSA', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 22.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:515267

Tomić T. SPONZORSTVO, INTEGRIRANI DIO MARKETINŠKOG KOMUNIKACIJSKOG MIKSA [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2017 [pristupljeno 22.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:515267

T. Tomić, "SPONZORSTVO, INTEGRIRANI DIO MARKETINŠKOG KOMUNIKACIJSKOG MIKSA", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:515267