prikaz prve stranice dokumenta VAŽNOST MARKETINGA U UVJETIMA KRIZE
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
VAŽNOST MARKETINGA U UVJETIMA KRIZE

Čuljat, Mislav (2015)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Čuljat, M. (2015). VAŽNOST MARKETINGA U UVJETIMA KRIZE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:291823

Čuljat, Mislav. "VAŽNOST MARKETINGA U UVJETIMA KRIZE." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:291823

Čuljat, Mislav. "VAŽNOST MARKETINGA U UVJETIMA KRIZE." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:291823

Čuljat, M. (2015). 'VAŽNOST MARKETINGA U UVJETIMA KRIZE', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 11.08.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:291823

Čuljat M. VAŽNOST MARKETINGA U UVJETIMA KRIZE [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2015 [pristupljeno 11.08.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:291823

M. Čuljat, "VAŽNOST MARKETINGA U UVJETIMA KRIZE", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:291823

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.