završni rad
PRIMJENA ANALIZE VREMENSKIH SERIJA U MARKETINGU

Dario Prebeg (2017)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad...

Prebeg, D. (2017). PRIMJENA ANALIZE VREMENSKIH SERIJA U MARKETINGU (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:930332

Prebeg, Dario. "PRIMJENA ANALIZE VREMENSKIH SERIJA U MARKETINGU." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:930332

Prebeg, Dario. "PRIMJENA ANALIZE VREMENSKIH SERIJA U MARKETINGU." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:930332

Prebeg, D. (2017). 'PRIMJENA ANALIZE VREMENSKIH SERIJA U MARKETINGU', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 25.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:930332

Prebeg D. PRIMJENA ANALIZE VREMENSKIH SERIJA U MARKETINGU [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2017 [pristupljeno 25.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:930332

D. Prebeg, "PRIMJENA ANALIZE VREMENSKIH SERIJA U MARKETINGU", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:930332