završni rad
ETIKA I KOMUNIKACIJA

Monika Colarić (2015)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Podaci o radu
NaslovETIKA I KOMUNIKACIJA
AutorMonika Colarić
Voditelj/MentorNeven Garača (mentor)
Sažetak rada
U radu se razmatra etika i moral sa filozofskog stajališta, zatim koja obilježja posjeduje etičan/neetičan čovjek. Etika se pojavljuje u svakodnevim situacijama te se na taj način propituju čovjekove vrijednosti i moralnost. Uz to veže se i komunikacija koja ima bitnu ulogu u čovjekovu životu kako privatnom tako i poslovnom. Dobra komunikacija unutar organizacije znatno doprinosi učinkovitom poslovanju te vodi ka ostvarivanju uspjeha. Uz komunikaciju veže se i etika. Za uspješnu komunikaciju potrebno je poštivati etička načela. Kako je u praksi dosta teško održavati etičko poslovanje i komunikaciju, organizacije donose etičke kodekse. Etički kodeks donosi se ovisno o tvrtki i propisuje pravila kojih se treba pridržavati. Poslovna etika u poslovanju ima svrhu sprječavanja loših postupaka koji bi se mogli pojaviti. Za postizanje rezultata u organizaciji nije dovoljno samo propisati etičke norme i pravila, već je potrebno poticati na njihovo pridržavanje te nadzirati njihovo provođenje. Na kraju se u radu kroz primjere pokazuje etično i neetično poslovanje te kako su neke tvrtke uspjele u svome poslovanju uspješno provesti poslovnu etiku. No, nažalost brojni su primjeri neetičnog poslovanja kako u Hrvatskoj tako i u svijetu.
Ključne riječietika komunikacija poslovna komunikacija poslovna etika etički kodeks
Naslov na drugom jeziku (engleski)ETHICS AND COMMUNICATION
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVisoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
MjestoVirovitica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Komunikologija
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment; smjerovi: Informatički menadžment, Menadžment ruralnog turizma
SmjerInformatički menadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/ prvostupnica (baccalaureus/ baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-15
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
This paper presents the ethics and moral from philosophical views as well as features that are possessed by ethical/non-ethical man. Ethics is a part of our everyday lives where it's testing man's values and morals. This also considers communication which has a big part in man's private and professional life. Good communication in certain organisation leads to efficient management and achievement of success. Communication is bound to ethics. For successful communication, it's important to follow the ethic's principles. It's hard to maintain ethic's management and communication so organisations are developing ethical codes. Ethical codes are brought by the company that writes the rules that should be followed. Business ethics's purpose is to prevent bad behaviours that may occur. For getting results in organisation it's not enough just to write ethical norms and rules but to stimulate their sustainability and to monitor their conduction. The last section sets examples that show ethical and non-ethical management and how some companies found a way to make their management a successful business ethics. Unfortunately, there are many examples of non-ethical management in Croatia and in the world.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)ethics communication business communication business ethics ethical code
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:077176
PohranioEnes Ciriković