završni rad
ODNOSI S JAVNOŠĆU KAO MULTIDISCIPLINARAN SEGMENT MARKETINŠKOG MIKSA

Ana-Marija Berta (2016)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Podaci o radu
NaslovODNOSI S JAVNOŠĆU KAO MULTIDISCIPLINARAN SEGMENT MARKETINŠKOG MIKSA
AutorAna-Marija Berta
Voditelj/MentorIvana Vidak (mentor)
Sažetak rada
Namjera ovog rada je pružiti sve potrebne informacije o odnosima s javnošću kao multidisciplinaran segment marketinškog miksa. Odnosi s javnošću su jedna od najznačajnijih poslovnih funkcija u organizacijama. Pomoću PR organizacije uspostavljaju,nadograđuju i razvijaju odnose sa ciljanom publikom. Na taj način sve današnje organizacije jačaju vlastitu reputaciju i imidž u javnosti, što dovodi do ostvarivanja boljih poslovnih rezultata. Naime, to je funkcija koja se ne treba i ne može ignorirati. Razlog je to što organizacija ne može komunicirati bez javnosti. Svako poduzeće je oslonjeno na javnost i kroz svoje postupke i aktivnosti komunicira sa istom. Radom je prikazano da je primjena odnosa s javnošću poželjna i potrebna u svim organizacijama, neovisno o njihovoj djelatnosti.Primjerom iz prakse je prikazano kako je uspjeh zagarantiran pomoću dobrih odnosa s javnošću. DM tvrtka je odličan primjer uspješne kompanije koja se drži nekih načela. Cilj ove kompanije je nastaviti sa humanitarnim donacijama i volontiranjem u budućnosti jer time žele pokazati da im je stalo ne samo o pružaju raznoraznih popusta ljudima u svojim prodavaonicama, već im je bitna i humanost. Bez obzira koliko tvrtka bila uspješna, ona ne može imati željeni učinak ako javnost i potrošači nisu svjesni uspjeha i doprinosa tvrtke ili brenda, iz tog razloga je DM među vodećim liderima u Hrvatskoj.
Ključne riječimarketing odnosi s javnošću odnosi s medijima
Naslov na drugom jeziku (engleski)PUBLIC RELATIONS AS A MULTIDISCIPLINARY SEGMENT MARKETING MIX
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVisoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
MjestoVirovitica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment; smjerovi: Informatički menadžment, Menadžment ruralnog turizma
SmjerInformatički menadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/ prvostupnica (baccalaureus/ baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-12-06
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:948541
PohranioIvana Vidak