Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad
Berta, A. M. (2016). ODNOSI S JAVNOŠĆU KAO MULTIDISCIPLINARAN SEGMENT MARKETINŠKOG MIKSA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:948541
Berta, Ana Marija. "ODNOSI S JAVNOŠĆU KAO MULTIDISCIPLINARAN SEGMENT MARKETINŠKOG MIKSA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:948541
Berta, Ana Marija. "ODNOSI S JAVNOŠĆU KAO MULTIDISCIPLINARAN SEGMENT MARKETINŠKOG MIKSA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:948541
Berta, A. M. (2016). 'ODNOSI S JAVNOŠĆU KAO MULTIDISCIPLINARAN SEGMENT MARKETINŠKOG MIKSA', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 17.04.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:948541
Berta AM. ODNOSI S JAVNOŠĆU KAO MULTIDISCIPLINARAN SEGMENT MARKETINŠKOG MIKSA [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2016 [pristupljeno 17.04.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:948541
A. M. Berta, "ODNOSI S JAVNOŠĆU KAO MULTIDISCIPLINARAN SEGMENT MARKETINŠKOG MIKSA", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:948541