završni rad
ODNOSI S JAVNOŠĆU KAO MULTIDISCIPLINARAN SEGMENT MARKETINŠKOG MIKSA

Ana-Marija Berta (2016)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Citirajte ovaj rad...

Berta, A. M. (2016). ODNOSI S JAVNOŠĆU KAO MULTIDISCIPLINARAN SEGMENT MARKETINŠKOG MIKSA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:948541

Berta, Ana Marija. "ODNOSI S JAVNOŠĆU KAO MULTIDISCIPLINARAN SEGMENT MARKETINŠKOG MIKSA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:948541

Berta, Ana Marija. "ODNOSI S JAVNOŠĆU KAO MULTIDISCIPLINARAN SEGMENT MARKETINŠKOG MIKSA." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:948541

Berta, A. M. (2016). 'ODNOSI S JAVNOŠĆU KAO MULTIDISCIPLINARAN SEGMENT MARKETINŠKOG MIKSA', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 22.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:948541

Berta AM. ODNOSI S JAVNOŠĆU KAO MULTIDISCIPLINARAN SEGMENT MARKETINŠKOG MIKSA [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2016 [pristupljeno 22.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:948541

A. M. Berta, "ODNOSI S JAVNOŠĆU KAO MULTIDISCIPLINARAN SEGMENT MARKETINŠKOG MIKSA", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:948541