završni rad
ODNOS ORGANIZACIJE I KOMUNIKACIJE U GLOBALNOM DRUŠTVU

Mateja Jančijev (2016)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Podaci o radu
NaslovODNOS ORGANIZACIJE I KOMUNIKACIJE U GLOBALNOM DRUŠTVU
AutorMateja Jančijev
Voditelj/MentorIvana Vidak (mentor)
Sažetak rada
Rad se bazira na teorijskom prikazu te praktičnom primjeru organizacije i komunikacije unutar organizacije te njihovoj ulozi u današnjem globalnom društvu. Organizacija kao vrlo važan segment naših života olakšava nam provedbu najsloženijih zadataka. Organizaciju definiramo kao svjesnu djelatnost koja se provodi i održava voljom ljudi radi stvaranja cjeline iz mnoštva. Organizacije prate čovjeka od njegova rođenja pa sve do njegove smrti, gdje je svaki dio života povezan s organizacijom. U organizacijama ljudi zajedno rade određene zadatke, koje samostalno ne bi mogli obaviti, radi postizanja nekog određenog zajedničkog cilja. U današnjem turbulentnom poslovnom okruženju organizacije su suočene sa stalnim promjenama koje podrazumijevaju prihvaćanje novih ideja ili ponašanja organizacije. Svaka od tih promjena sa sobom nosi određeni rizik i neizvjesnost, ali su te promjene nužne za organizaciju kako bi se moglo odgovoriti na potrebe kupca, tehnološke promjene i vladine mjere. Unutar svake organizacije vrlo važnu ulogu ima komunikacija. Bez učinkovite komunikacije ne može opstati niti jedna organizacija. Komunikacija je prijenos informacija od pošiljatelja k primatelju uz uvjet da primatelj razumije informaciju što predstavlja osnovu komunikacijskog procesa. Komunikacijski proces uključuje pošiljatelja, kodiranje, poruku, kanale, dekodiranje, primatelja i povratnu informaciju. Poslovna komunikacija pomaže organizacijama u boljem funkcioniranju i postizanju uspjeha na poslovnom planu. Dobro komuniciranje među osobljem, ali i prema javnosti organizacije dovodi do njenog uspješnijeg rada, ali i do postizanja glavnog cilja većine organizacija, profita.
Ključne riječiorganizacija komunikacija poslovna komunikacija proces komunikacije globalizacija
Naslov na drugom jeziku (engleski)RELATION BETWEEN ORGANIZATION AND COMMUNICATION IN A GLOBAL SOCIETY
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVisoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
MjestoVirovitica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaPoduzetništvo; smjerovi: Ruralno poduzetništvo, Poduzetništvo usluga
SmjerPoduzetništvo usluga
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/ prvostupnica (baccalaureus/ baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-16
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The thesis is based on the theoretical overwiev, as well as the practical examples of organization and communicaton within the organization, and their role in today's global society. As an extremely important segment of our lives, organization eases the performance of the most complicated tasks. Organization is defined as a conscious activity carried out and maintained by people's will in order to create a whole from the mass. Organizations keep track of a human being from the moment he is born, up to his death, wherein every aspect of life is connected with the organization. Within organizations people do certain tasks together, which they would not be able to do independently, as a means to achieving a certain common goal. In today's turbulent business environment, organizations are confronted with constant changes, which connote the acceptance of new ideas or behaviors of the organization. Each of these changes carries a certain risk and uncertainity, but these changes are necessary for the organization to be able to respond to customer's needs, as well as technological changes and government measures. Communication has an important role within each organization. No organization can withstand without an effective communication. Communication is an exchange of information from the sender to the recipient, with the condition that the recipient understands the information which represents the basis of the communication process. Communicational process involves a sender, coding, a message, channels, decoding, a recipient and a feedback. Business communication helps organization to function better, and to achieve success on thier business plan. Good communication between the staff, but also to the public, leads organizations to their achievement of a successful work, and the main goal of the most of the organizations, profit.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)organization communication business communication the process of communication globalization
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:041686
PohranioIvana Vidak