završni rad
KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE U MENADŽMENTU

Aleksandra Krsnik (2016)
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Podaci o radu
NaslovKOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE U MENADŽMENTU
AutorAleksandra Krsnik
Voditelj/MentorIvana Vidak (mentor)
Sažetak rada
Rad se temelji na postojanju međusobno povezanih znanja, stavova, ali i vještina osoba koje teže radno učinkovitoj uspješnosti. Svrha komunikacije u poslovanju jest zadovoljiti karakteristike koje utječu na glavni dio posla, kako bi se dostigao željeni cilj, posjedovanjem komunikacijskih kompetencija. Kroz rad se razmatraju i modeli komunikacijske kompetencije koji olakšavaju razumijevanje određenog načina ponašanja u poslovanju. Područja jezičnog znanja, zbog što boljeg razumijevanja jezične sposobnosti, te strategijska kompetencija za postizanje efikasnog poslovanja. Vrlo važnu ulogu u vođenju organizacije snosi menadžer koji izvršava zadatke kroz usmjeravanje drugih ljudi na obavljanje poslova. Suvremeni menadžment pred sebe u ovom neizvjesnom vremenu stavlja izuzetno zahtjevan posao, a to je pronaći najbolji način vođenja poduzeća, odnos prema svojim suradnicima i sl. Efikasno vođenje organizacije podrazumijeva skladan suodnos svih funkcija menadžmenta. Bez komuniciranja menadžeri ne bi mogli kvalitetno obnašati svoje uloge. Komunikacija mora davati pozitivne rezultate i izvan organizacije. U ovo, suvremeno doba, na poslovanje se javlja i utjecaj globalizacije kao brzi razvoj na područjima transporta i komunikacija. Potrebno je kvalitetno upravljati promjenama u okruženju. Organizacija je spremna na promjene kad njezini zaposlenici ispunjavaju dva preduvjeta: sposobnost i želju
Ključne riječikomunikacija komunikacijska kompetencija menadžment menadžer globalizacija
Naslov na drugom jeziku (engleski)COMMUNICATIVE COMPETENCES IN MANAGEMENT
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVisoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
MjestoVirovitica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaPoduzetništvo; smjerovi: Ruralno poduzetništvo, Poduzetništvo usluga
SmjerPoduzetništvo usluga
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/ prvostupnica (baccalaureus/ baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-16
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The paper takes into account the existence of correlated knowledge, attitudes and skills of persons striving to work-efficient excellence. The purpose of business communication is to fulfill the conditions affecting the main part of work to attain a certain goal by using communicative competences. Trough the work was also mentioned models of communicative competence that allow understanding the behaviors of the business. Areas of linguistic knowledge, a better understanding of language and strategic competence to achieve efficient operations.The paper takes into account the existence of correlated knowledge, attitudes and skills of persons striving to work-efficient excellence. The purpose of business communication is to fulfill the conditions affecting the main part of work to attain a certain goal by using communicative competences. Trough the work was also mentioned models of communicative competence that allow understanding the behaviors of the business. Areas of linguistic knowledge, a better understanding of language and strategic competence to achieve efficient operations.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)communication communicative competences management manager globalisation
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:856680
PohranioIvana Vidak